Termeni si conditii - Politici - Proceduri
“Ceea ce merita sa fie facut, merita sa fie facut bine.”(Nicolas Paussin)
Calculatoare de ieri. Calculatoare de azi. Tehnologie de maine.
Powered by SF COMPUTERS - Media Department
procedura service
PAS 1 . Verificarea iniţială :
- informarea unităţii service privind simptomele observate de client;
- inspectarea vizuală a componentelor existente ;
- verificarea ne-funcţionalităţii a produsului.
PAS 2. Primirea unităţii de calculator în service :
- se va face în baza bonului de service.
PAS 3. Verificarea detaliată a produsului :
- testarea componentelor ;
- stabilirea diagnosticului ;
- estimarea costurilor.
PAS 4. Contactarea clientului în vederea comunicării :
- diagnosticului ;
- costuri reparaţie ;
- stabilire dacă se va repara sau nu (hotărârea apartine clientului
PAS 5. Repararea efectivă a produsului.
PAS 6. Predarea produsului proprietarului :
- predarea se va face în urma probei de funcţionalitate a produsului reparat în prezenţa proprietarului bunului.
PAS 7. GARANŢIA PRODUSELOR REPARATE ESTE DE 3 luni pe defectul reparat şi 6-12 luni (garanţia furnizorului) la piese.
aparţine clientului).
PAS 5. Repararea efectivă a produsului.
PAS 6. Predarea produsului proprietarului :
- predarea se va face în urma probei de funcţionalitate a produsului reparat în prezenţa proprietarului bunului.
PAS 7. GARANŢIA PRODUSELOR REPARATE ESTE DE 3 LUNI pe defectul reparat şi 6-12 luni (garanţia furnizorului) la piese.
Pentru VERIFICAREA PRODUSELOR primite în SERVICE-ul SF COMPUTERS,
în vederea DIAGNOSTICĂRII, se percepe o
TAXA DE DIAGNOZA
TAXA DE DIAGNOZĂ INCLUDE :
- testarea componentelor ;
- stabilirea diagnosticului ;
- estimarea costurilor.
De ce taxă de diagnoză?
Pentru că:
NU MUNCIM GRATIS!!!
- SERVICE-ul PUNE LA DISPOZIŢIE TIMP, SPECIALIST, APARATURĂ, COMPONENTE, CURENT, SOLUŢII + PAGUBELE SI PIERDERILE SURVENITE ÎN TIMPUL VERIFICĂRILOR SUNT SUPORTATE DE CĂTRE SERVICE
- CA ÎN ORICE ŢARĂ CIVILIZATĂ TIMPUL, STABILIREA UNUI DIAGNOSTIC CORECT ŞI ESTIMAREA COSTURILOR REPARAŢIEI SUNT SUPORTATE DE CĂTRE CLIENT.
Nu răspundem de
SOFT-ul INSTALAT pe
calculatoarele clienţilor
la intrare în service-ul
SF COMPUTERS
CLIENŢII CARE DAU DOVADĂ DE A FI :
- rău platnici,
- nu înţeleg politica firmei,
- nu apreciază serviciile oferite,
- sunt recalcitranţi, jignitori, fac scandal,
- nu înţeleg eventualele probleme tehnice,
NU VOR MAI FI SERVITI.